baby-israel תינוקות
תינוקות אודות אתר תינוקות אתרים - רפואת תינוקות פרסום אתרים אינדקס אתרים תינוקות
תפריט אתר תינוקות
תינוקות
חדרי תינוקות
מוצרי תינוקות
פעילות לתינוקות
תינוקות בחדשות
תינוק מתוק שלי
עגלת תינוקות
עיסוי תינוקות
רפואה משלימה
קנדידה
תזונת תינוקות
כסאות אוכל
אינדקס אתר תינוקות
מוצרי תינוקות עוד כתבות
שער בטיחות לתינוקות

האם עם כל ההכנות חשבתם על הבטיחות בבית לקראת בואו של התינוק ובמיוחד על שער בטיחות לתינוקות ? - שער בטיחות לתינוקות הן לא מוצר בחירה אלא חובה בבית עם מדרגות !



שער בטיחות לתינוקות
בשעה טובה נולד תינוק חדש במשפחה  וכל ההכנות לקראת בואו נעשו עוד בטרם לידתו: קניית עגלה, מיטה ,שידה, בגדים, מצעים, צעצועים, צבעתם את החדר, תליתם וילונות ,בררתם על משאבות הנקה, ועוד  ועוד... ואנחנו שואלים האם עם כל ההכנות חשבתם על הבטיחות בבית לקראת בואו של התינוק ובמיוחד על שער בטיחות?
בלי שתשימו לב הזמן יחלוף במהרה והתינוק המכורבל בזרועיתכם יהפוך לאישיות עצמאית ופעילה ויגלה בשקיקה כל פינה בבית.  האטרקציה החביבה ביותר על תינוקות הינה חוויות הטיפוס במדרגות אך חוויה זו טומנת בחובה סכנות רבות ולכן יש להקדים ולסגור את פתחי המדרגות.
שער בטיחות לתינוקות הן לא מוצר בחירה אלא חובה בבית עם מדרגות
ישנם מספר רעיונות ואפשרויות להרכבת שערי הבטיחות לתינוקות ליצירת מרחב מוגן ובית בטוח..
ניתן להרכיב את שער הבטיחות לתינוקות לפני גרם המדרגות, וניתן להרכיב אותו במסדרון על מנת למנוע ולהרחיק עוד יותר את הגישה למדרגות, ישנן בתים שבוחרים לסגור בשער גם את חדר הילד על מנת שלא יצא בלילה לבד מהחדר וישוטט באזור המדרגות.
כמה שערי בטיחות  מומלץ לשים בבית עם מדרגות?
בכל גרם מדרגות שמים שער בטיחות לתינוקות. גרם מדרגות יורד וגרם מדרגות עולה.
ניתן לסגור שתי גרמי מדרגות יחדיו עם שער היקפי לפתחים רחבים הבנוי ממספר צלעות ודלת מרכזית.
מבחינת בטיחות לא משאירים גרם מדרגות חשוף גם אם מדובר רק בשלוש מדרגות.
שער בטיחות לתינוק  צריך להתאים מבחינה בטיחותית ונוח מבחינה תפעולית!.
חשוב לרכוש שער בטיחות לתינוקות מתוך ראייה שהם יגדלו וינסו לגלות בכוחות עצמם את הדרך הקלה ביותר לעבור דרכו. לטפס מעליו ,לכן חשוב לקנות שער איכותי, עמיד מיצרן מוכר ,עם אחריות, עמיד לאורך זמן.
אין הפרדה בין שער בטיחות לילדים לשער בטיחות לתינוק. שער הבטיחות ילווה אתכם ההורים מתקופת גיל חצי שנה –שלב הזחילה ועד גיל שלוש.
בגילאים שלוש ומעלה בהם הילדים יציבים מבחינת שיווי משקל ויכולת טיפוס וירידה עצמאית במדרגות ניתן להשאיר את השערים פתוחים במהלך היום, אך להקפיד לסגור אותם בלילה למניעת שוטטות מתוך שינה באזור המדרגות ומניעת חבלה מיותרת.
ישנם שערי בטיחות לתינוקות  במבחר מידות בהתאם לגודל המדרגות, ומסוגים שונים: שערי ברזל, עץ ,בד, פלסטיק. שערים בגובה סטנדרטי 75 ס"מ או שערים בגובה 1 מטר.
כשהילד גדל מעל גיל שלוש ועד להצטרפותו של הילד הנוסף למשפחה , ניתן לאפסן את שער הבטיחות לתינוק . ישנם שערי בטיחות המתנתקים מהחיבורים בקלות וכך ניתן לאפסן את השער בין ילד  לילד ולהרכיבו ביתר קלות לתופסנים  כשמגיע תינוק נוסף למשפחה.
תינוקות  צריכים את החופש לגלות לנסות ולחקור ולנו ההורים המחוייבות ליצור להם סביבה מוגנת ובטוחה  שתאפשר להם להתנסות ללא חבלות.



2013-03-01

 
 

 
תינוקות  | צור קשר |  הוסף למועדפים |  תקנון אתר תינוקות

אתר תינוקות ישראל - כל הזכויות שמורות